اخطار

علوم ماورا-سركتاب-بخت گشايي-ازدواج-موفقيت-طالع-احضار-جن-رمل-جفر

اخطار

۴ بازديد

خطر


حتما اين مطالب را مطالعه نماييد

 جن تسخير كنيد تا پولدار شويدچندي است در نقاط مختلف كشور، محافلي به صورت زيرزميني برگزار مي شود كه موضوع اين محافل و در حقيقت، علت و انگيزه اصلي تشكيل آن ها جن و مسائل مربوط به اجنه است. اين محافل از سوي كساني برگزار مي شود كه يا صرفا به دنبال كسب درآمد هستند و يا با هدف دست و پاكردن وجهه متافيزيكي و خاص براي رسيدن به اهداف مالي، تيمي و غيراخلاقي اقدام به برگزاري چنين محافلي مي كنند. در كنار اين محافل، در برخي كتابفروشي ها و در لابه لاي كتب افراد دستفروش، كتاب هاي مربوط به تسخير جن با قيمت هاي بالا به فروش مي رسد. علاوه بر اين، وبلاگ هاي زيادي با موضوع تسخير جن و ارتباط با اجنه در حال فعاليت و وسوسه افراد به شركت در اين محافل هستند.



* پول بدهيد، آموزش ببينيد

عده اي از افراد سودجو با برگزاري چنين مجالسي، از شركت كنندگان پول هاي كلاني دريافت مي كنند و از اين راه، مبالغ هنگفتي به جيب مي زنند. يكي از شركت كنندگان در اين جلسات مي گويد كه براي 10 جلسه شركت در يك محفل آموزش تسخير جن، 12 ميليون تومان پول پرداخت كرده است!

* جن تسخير كنيد، پولدار شويد

برگزار كنندگان اين محافل، تلاش مي كنند با شناسايي انگيزه و اهداف افراد، آنان را در كلاس هاي جداگانه اي گرد هم بياورند. براي نمونه، آن ها افرادي را كه به دنبال پول و درآمد بيشتر هستند با اين شگرد به شركت در محافل «جن شناسي و تسخير جن» مي كشانند كه:«با تسخير جن مي توانيد پولدار شويد. جن براي شما اطلاعات ويژه اقتصادي و مالي از بانك ها، بورس، اتاق هاي تجارت و بازرگاني و جاهايي از اين دست مي آورد و شما وقتي به اين اطلاعات ويژه دسترسي داشته باشيد مي توانيد بدون ريسك دست به انجام كار اقتصادي بزنيد».

* آموزش تسخير جن

در اين محافل به شركت كنندگان آموزش تسخير جن يا تسخير موكل داده مي شود و به آنان گفته مي شود:« براي اينكه موكل داشته باشيد بايد اولا قدرت تسلط بر جن داشته باشيد (ارثي يا اكتسابي) و بايد روشهاي قسم دادن و مطيع كردن جن ها را بلد باشيد. وقتي اين دو را بلد باشيد مي توانيد يك جن را پيدا كرده و تحت تسلط بگيريد و مجبور به همراهي هميشگي با خودتان كنيد.»

روش دومي كه در اين كلاس ها به افراد آموزش داده مي شود اين است:«اگر بتوانيد اعتماد شخصي را كه تعدادي جن تحت تسلط خودش دارد جلب كنيد، او مي تواند يكي از آن جن ها را براي مراقبت از شما مامور كند.»

* بيان داستان هاي جني براي تحريك اشتياق افراد

در اين جلسات، براي بالابردن سطح اشتياق افراد براي ماندن در كلاس و حضور هميشگي در اين محافل، برگزار كننده ها داستان هايي از ارتباط خود با اجنه را بيان مي كنند.

در يكي از اين كلاس ها، فردي گفته است:« من در حال حاضر با جن هاي زيادي دوست هستم و جن هاي زيادي با من صميمي هستند. آن ها خيلي به من لطف دارند و كارهاي بزرگي براي من انجام مي دهند. به من مي گويند كه دوستم كيست، دشمنم كيست، چه بخورم كه جوانتر بمانم و هزار خدت ديگر.» 

* ازدواج با اجنه

در اين كلاس ها، ادعا مي شود كه مي توان با اجنه ازدواج كرد و از اين ازدواج بدون آن كه كسي بفهمد لذت برد! يكي از شركت كنندگان در اين محافل، مي گويد:«استاد ما نزديك به 8 سال است با يك دختر جني ازدواج كرده و حتي از او بچه هم دارد!»

* كلك هاي جن زده

برخي از مجريان اين محافل، در هنگام دريافت پول از متقاضي شركت در اين جلسات، با او اتمام حجت مي كنند كه ممكن است در جريان آموزش و يا تسخير، جانش به خطر بيفتد و به صلاح نباشد كه جن تسخير كند اما پولش به او برگردانده نمي شود چون استاد(!) از جانش حفاظت مي كند!

* مسافرت به اروپا و آن ور آب با قدرت جن

از ديگر موضوعاتي كه در اين جلسات مطرح مي شود، اين است كه اگر جن را تسخير كنيد مي توانيد بدون پاسپورت و دنگ و فنگ هاي ورود و خروج، به هر كشوري كه دلتان مي خواهد سفر كنيد.

* سوء استفاده هاي اخلاقي

متاسفانه چنين كلاس هايي به دليل جذابيت  و رازآلود بودن، بستر مناسبي براي افراد داري انحرافات اخلاقي است كه در لواي چنين موضوعاتي، مرتكب ارتباطات نامشروع مي شوند و زنان به ويژه دختران جوان را اغفال مي كنند.

از آنجا كه افراد ساده لوح، علت اصلي بروز و رشد چنين پديده هايي در جامعه هستند، مجريان اين كلاس ها پس از دست و پا كردن اسم و رسم هاي كاذب براي خود، با بهانه بخت گشايي از دختران، حل مشكلات زناشويي، پيدا كردن همسر مناسب و موضوعاتي از اين دست، به اغفال زنان و دختران دست زده و از آنان سوء استفاده مي كنند.



تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد