سنگ هاي شفا بخش براي خانم ها و آقايون

علوم ماورا-سركتاب-بخت گشايي-ازدواج-موفقيت-طالع-احضار-جن-رمل-جفر

سنگ هاي شفا بخش براي خانم ها و آقايون

۵ بازديد

 سنگ هاي شفا بخش براي خانم ها

 سنگ هاي شفا بخش براي آقايان

 سنگ هاي شفا بخش براي خانم ها

قرار گرفتن هر انرژي در حوزه مغناطيسي انسان هاي زميني، ممكن است مفيد يا مضر باشد. گاه اين اثرات زياد و گاهي كم است. هنگامي كه شما انرژي درمانگر را دريافت مي كنيد، اگر از آن بيش از حد استفاده كنيد، مضراتي به دنبال خواهد داشت. بنابراين شما بايد حتما از اين نوع انرژي ها با رعايت دقيق مدت زمان بيان شده استفاده نماييد.

 

زن ها در هر سن و سال و در هر مرحله از شفا و بهبودي خويش، مي توانند از سنگ ها استفاده كنند. شناخت و آگاهي از خويشتن در طي يك سفر معنوي، كار ساده و آساني نيست و احتياج به زمان و منافع بسياري دارد. بعضي افراد قادر نيستند خطرات و هراس هاي ناشي از پايين انداختن نقاب هايي كه بر چهره زده اند را بپذيرند و خود واقعي خويش را آشكار كنند و به گوهر ناب زندگي دست يابند.

«ايزس بدون روبنده» نام يكي از الهه هاي مصري است كه چهره اش را با پارچه قرمزي پوشيده بود و نماد جهالت و احساسات گرايي است كه هميشه در ميان انسان و حقيقت قرار گرفته است. ايزس، روبنده خود را براي فرزانگان و خردمندان برمي دارد و اسرار جهان هستي را براي آنها آشكار مي كند. اين سفر دروني براي آنهايي كه قادرند در برابر قدرت طوفاني آگاهي كامل تاب بياورند، بسيار مقدس و ارزشمند است. در اين سفر خيالي، سنگ هاي جواهر نقش شفا دهنده ايفا مي كنند. اين سنگ ها همچون اسرار دروني يك زن، به فرآيند پايين انداختن روبنده از چهره ايزس دروني كمك مي كنند و باعث مي شوند همه موانعي كه بر سر راه شناخت خويشتن خود ايجاد كرده ايم از ميان برداريم. جواهرات شخص را مورد حمايت قرار مي دهند و به شفا و آرامش عميق و دروني زن كمك مي كنند. از جمله سنگ هاي جواهر شفابخش براي زنان مي توان به موارد زير اشاره كرد.

لعل بنفش:

لعل بنفش يا «سنگ شفادهنده»، بدبيني و منفي گرايي را از وجود فرد دور مي كند و به او صفا و پاكي مي بخشد. اين سنگ احساس حقارت و خود كم بيني را در فرد از بين مي برد و به او يك چشم انداز معنوي مي بخشد. آرامش و صبر را در شخص افزايش مي دهد و قلب را سبك مي كند.

اشك سرخ پوست:

اشك سرخ پوست يا «سنگ غم» كمك مي كند كه اشك هاي شخص از چشمان او جاري شود و همه موانعي را كه فرد را از تجربه غم و اندوه سنگين باز مي دارد، از ميان برمي دارد. اين سنگ همه عقده هاي فروخفته را بيدار مي كند و باعث سبك شدن روح مي شود. اين سنگ غم و اندوه شخص را از او مي گيرد و تغيير رنگ مي دهد و تيره مي شود.


كهربا:

كهربا يا «سنگ آرامش دهنده» نوعي كريستال است كه به اعصاب شخص آرامش مي بخشد. انرژي هاي منفي را از فرد دور مي كند و او را تشويق مي كند كه زندگي را زياد سخت نگيرد. اين سنگ همچنين در طي مراقبت هاي بعد از عمل جراحي مي تواند آرامش دهنده هيجانات و عواطف باشد.

نكته:

بهتر است بيمار هنگام دريافت انرژي هاي شفابخش، در مكاني به دور از صداهاي متفرقه قرار داشته باشد، چرا كه ارتعاشات صوت بسيار قوي بوده و باعث بر هم زدن ارتعاشات و مدارات و حتي انرژي هاي آزاد شده مي شود و از ورود اين نوع انرژي ها به مدارات مغناطيسي بدن انسان جلوگيري مي نمايد.

 سنگ هاي شفا بخش براي آقايان

مردها، كريستال ها و سنگ جواهرات را اغلب به صورت انگشتر، گردن بند و ... به كار مي برند يا در روي لباس هاي رسمي خود مي آويزند تا موقعيت و منصب خود را در جامعه مشخص كنند.

در دوران قديم، جنگجويان كريستال هاي براق را طي جنگ بر روي سپرهاي محافظ خود جاسازي مي كردند تا از آنها محافظت كند.

ساخت جواهر آلات و سنگ هاي قيمتي تزئيني هنوز هم عمدتا به دست مردان انجام مي گيرد. اما استفاده از فلزات گرانبها و جواهر آلات مصنوعي، به تدريج جايگزين استفاده از سنگ جواهرات مي شود.

استفاده از سنگ هاي شفابخش بعد از حكايت شاه آرتور(پادشاه انگلستان) با جادوگر خود(مرلين) كه در غار سنگي زندگي مي كرد، در ميان مردم رواج يافت.

اگر خجالت مي كشيد كه در جلوي مردم از اين نوع سنگ ها استفاده كنيد، مي توانيد كريستال هاي شفابخش خود را در يك كيسه كوچك قرار دهيد و آن را به گردن خود بياويزيد و در زير پيراهن پنهان كنيد. سعي كنيد كريستال هايي انتخاب كنيد كه نسبتا مسطح باشند تا  كيسه مزبور چندان برجسته نباشد. كريستال ها را همچنين مي توانيد درون كيسه اي كوچك قرار داده و آن را درون جيب پيراهن خود قرار دهيد يا در محل كار خود مي توانيد كريستال ها را به عنوان اشياي تزئيني درروي ميز قرار دهيد. اگر كسي راجع به آنها پرسيد مي توانيد در جواب بگوييد كه جنبه تزئيني دارد يا براي بچه خود خريده ايد كه به كلاس درس علوم خود ببرد.  يا در هنگام شب، كريستال ها را مي توانيد در زير بالش يا تشك خود قرار دهيد. فراموش نكنيد كه سنگ هاي شفابخش خود را حداقل ماهي يك بار بشوييد و تميز كنيد. در ادامه چند سنگ مختلف براي شفابخشي مردان انتخاب شده و خصوصيات آنها براي شما آمده است.

لعل بنفش:

لعل بنفش يا «سنگ شفابخش اساسي» يكي از مهم ترين سنگ هاي شفابخش است كه قدرت پاك كنندگي و تصفيه نفس را دارد و همه انرژهاي منفي را از وجود مرد بيرون مي راند. براي دور كردن نيروهاي منفي از وجود خويش، مي توانيد چند سنگ لعل بنفش را در خانه يا دفتر كار خود نگهداري كنيد. اگر از نگراني و اضطراب رنج مي بريد يا مشكل تنفسي داريد، چند تكه از اين سنگ را در جيب پيراهن خود بگذاريد تا نزديك سينه تان باشد. لعل بنفش همچنين براي ميگرن و دردهاي مفاصل مفيد است.

حجر سيلان:

حجر سيلان يا «سنگ نيروي جنسي»، تقويت كننده نيروي جنسي و قواي جسماني است. هنگامي كه در جريان زندگي روزمره دچار خستگي و محروميت و بي مهري مي گرديد، حجر سيلان مي تواند قواي تحليل رفته را به شما بازگرداند و به شما روحيه و نشاط ببخش

يشم سبز:

يشم سبز يا «كريستال آرامش بخش» كه «سنگ ورزش» نيز ناميده مي شود، تقويت كننده چالاكي و چابكي فرد است. اكثر مردان شرق دور با فوايد اين سنگ آشنا هستند. كساني كه از اين سنگ استفاده كرده اند مي گويند پا به پاي افزايش سلامتي فرد، رنگ اين سنگ تيره تر مي شود و هر چقدر از سلامتي فاصله بگيريد رنگ آن روشن تر مي شود.

يشم سنگي مناسب براي مديتيشن است كه شادي عميقي در روح ايجاد مي كند و باعث احساس صلح ، نظم و تجديد افكار مي شود . اين سنگ به زندگي احساسي ما تازگي مي بخشد و آن را اصلاح و ما را متعادل مي كند، و قدرت عشق و دلباختگي را نيز در ما به وجود مي آورد .

بعضي ها نيز مي گويند اين سنگ خوش شانسي مي آورد.

الماس:

الماس يا «سلطان سنگ ها» باعث تقويت انرژي هاي دروني فرد مي شود و ترديد و دودلي و بي ثباتي او را از بين مي برد. هر چه كيفيت اين الماس بهتر باشد، اثر آن بيشتر است. الماس باعث تحرك و شادابي شخص مي شود و عزت نفس را افزايش مي دهد.

هماتيت:

هماتيت يا «سنگ استرس» نوعي كريستال است كه براي تقويت منطق، توانايي هاي رياضي، تفكر منطقي و دانش عميق به كار مي رود. اين سنگ همچنين خلاقيت فرد را افزايش مي دهد و باعث افزايش تمركز مي شود. هماتيت هر گونه امواج منفي را به سوي صاحب آن باز مي گرداند و مانع از استرس و فشار روحي مي شود. اين كريستال مثل تكه اي آهن ربا، درد پا يا درد كمر را جذب مي كند و براي رفع دردهاي عضلاني يا مفاصل نيز مفيد است. هماتيت براي رفع بي خوابي نيز مورد استفاده قرار مي گيرد.

سنگ لاجورد:

تحريك كننده قواي ذهني و تقويت كننده قوه درك شهودي.

كوارتز سرخ:

برطرف كننده احساسات منفي و تقويت كننده عشق و انعطاف پذيري

كوارتز دودي:

برطرف كننده پرخاشگري و خشونت و وسوسه هاي شيطاني، تقويت كننده حس مسئوليت، شجاعت و اعتماد به نفس.



تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد