علوم خفيه

علوم ماورا-سركتاب-بخت گشايي-ازدواج-موفقيت-طالع-احضار-جن-رمل-جفر

علوم خفيه

۵ بازديد

علوم غريبه

 

بسمه تعالي

دوستاني تقاضاي داشتن اطلاعاتي در مورد علوم غريبه نموده بودند اما بدلايلي نمي توانيم توضيحات كامل بدهيم اما به تعريف هركدام از علوم كله سر خواهيم پرداخت شايد در آينده توانستيم آنها را مبسوط بيان نماييم :

1.    سيميا

  در چگونگي ضميميه كردن قواي ارادي يا قواي مخصوص مادي براي انجام تصرفات عجيب و غريب در موجودات طبيعي بحث مي كند يكي از شعب اين علم همان چشم بندي است كه به وسيله تصرف در قوه خيال بيننده آثار عجيبي به نظرش مجسم مي سازد اين علم واضح ترين اقسام سحر است.

 

2.   ليميا

  يا علم تسخيرات كه از كيفيت تاثير قواي ارادي به وسيله ارتباط با ارواح قوي عالم بالا مانند ارواح متعلق به كواكب يا ارتباط و استمدار از جن و تسخير آن ها بحث مي كند .

3.  هيميا

يا طلسمات كه از كيفيت تركيب و انضمام قواي عالم بالا با موجودات عالم پايين براي انجام تاثيرات غريبه صحبت مي كند .

4.   ريميا

  يا شعبده بازي كه درباره چگونگي استفاده از قواي مادي و خواص موجودات براي وانمود كردن آثار خارق العاده بحث مي كند .

5.   كيميا

  كه علم مخفي هم ناميده مي شود و آن تهيه طلا از مس مي باشد.  

ملحق به اين علوم علم اعداد و اوفاق كه درباره ارتباط اعداد و حروف مطالب به يكديگر و تشكيل جدول هاي خاصي به صورت مثلث يا مربع و قرار دادن حروف و اعداد مزبور را در خانه هاي آن ها بطرز مخصوصي براي رسيدن به مطالب مختلف . و علم خافيه كه درباره چگونگي تغيير و تكسير حروف ، اسم چيزي كه مورد نظر است و استخراج نام هاي ملائكه و شياطين موكل بر آن ها از آن و دعا كردن به اورادي كه از اين نام ها تشكيل يافته براي وصول به آن بحث مي كند .از آن جمله علم احضار ارواح مي باشد .

 

سحر

سحر عبارت است از : نوشتن يا خواندن اوراد مخصوص يا سوزاندن با آتش و دود كردن چيز هاي مخصوص ، نقش كردن صورت ، دميدن يا گره زدن و يا چيز خاصي را در جاهايي دفن كردن به طوري كه در قلب يا عقل شخص سحر شده اثر كند مثلا اگر غائب باشد اورا حاضر كند يا ايجاد محبت يا دشمني بين او و ديگري كند مثل جدائي انداختن بين افراد. (البته در دين ما جادوگري جز گناهان نابخشودني ذكر شده بنابراين صرف اين مطالب جنبه تئوري و دانستن دارد پس به كسي توصيه نمي شود .)


 


 


علوم خفيه

علوم خفيه به دسته علومي گفته ميشود كه دسترسي براي عموم آزاد نمي باشد كه عموما در كتب قديم بصورت رمز نوشته ميشده

شاخه هايي از اين علوم  هستند كه درك مطلب ان براي ما در اين عصر ثقيل ميباشد



تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد